Review : Virus - Kathy Reichs

překladatelka: Kristýna Kučerová
orig. název: Virals
série: Virus (1.)
žánr: Literatura světová - Detektivky
rok: 2011
počet stran: 280

ANOTACE: Nebezpečný případ neteře sběratelky kostí Čtrnáctiletá Tory Brennanová měla odjakživa dobrodružství v krvi; konec konců je neteří slavné soudní antropoložky Temperance Brennanové. Seznamuje se se skupinkou dětí, které sdílejí její vlastní zápal pro vědu a svůj volný čas tráví zkoumáním zastrčených zákoutí mokřiny kolem ostrova Loggerhead. Jenomže ve výzkumném ústavu na Loggerhead se dějí divné a nebezpečné věci. Dětem se podaří zachránit z místní utajené laboratoře štěně vlčáka, ale nakazí se přitom vzácným kmenem psího parvoviru, který jim pozmění DNA - navždycky.Díky zbystřeným smyslům a rychlejším reflexům se jim možná podaří vyřešit případ dávné vraždy… tedy pokud zůstanou naživu dost dlouho, aby zachytily pach vraha. Naštěstí teď už jsou mnohem víc než přátelé. Jsou smečka. Jsou viráti.

MŮJ NÁZOR:
Obal - V pohodě, nemám žádné výhrady.:-)

Obsah - Myslím, že knihy od této autorky se musí jenom chválit, jinak to snad ani nejde. Zatím jsem od ní nepřečetla žádnou, která by se mi nelíbila (Okay, četla jsem jenom dvě, ale i to se počítá, ne?:-D). Jelikož byly knihy této autorky použity jako námět pro seriál Bones, nebo-li Sběratelé kostí, tak jsem si ji hned zamilovala. Ale zpět ke knížce, tahle série je o neteři Temperance Brennanové jménem Tory.
Knížka se četla snadno, měla jsem ji přečtenou snad za týden a to jsem hodně pomalá čtenářka. :-D Celkově byl příběh velice zajímavý a byly tam i zvraty, které jsem občas ani nečekala. Tahle knížka se bude hodit i pro milovníky psů, protože se celý příběh vlastně točí kolem jednoho úžasného pejska. Pokud máte rádi detektivky, tak směle do ní.:-)

Dávám 5 hvězdiček!