čtvrtek 9. července 2015

Review : Já, Monstrum - Dan Wells


Ahoj!!!
Vítám Vás oficiálně u mého prvního článku na tomto blogu. Rozhodla jsem se, že to bude recenze a něco k tomu.:-)
Tohle není můj první blog, ale doufám, že tady vydržím déle, než na tich minulých.:-D
Tahle recenze se bude týkat knihy, kterou jsem přečetla. Její název je JÁ, MONSTRUM.
Jdeme na to!!

JÁ, MONSTRUM  

autor: Dan Wells
překladatel: Radim Zetka
orig.název: Mr. Monster
série: John Cleaver (2.)
žánr: Sci-fi a fantasy - Horory, thrillery 
rok: 2013
počet stran: 248


ANOTACE: V knize Nejsem sériový vrah John Wayne Cleaver zachránil své město před zabijákem daleko hrozivějším, než jsou sérioví vrazi, kterými je přímo posedlý.
Ukáže se však, že sotva jeden démon zmizel, v Claytonu jej vystřídal druhý. Zanedlouho se objeví další oběti, jež může John balzamovat v márnici, a nová záhada, která čeká na vyřešení. Jenže John okusil smrt a temná stránka jeho osobnosti, kterou používal jako zbraň – a nazývá ji Monstrum –, ho teď může ovládnout.
V Claytonu nikdo nebude v bezpečí, dokud John nepřemůže dva děsivé protivníky: neznámého démona, kterého musí zastavit, a svého vnitřního démona, před nímž nikdy neuteče.

MŮJ NÁZOR
Obal - Musím říct, že obal knihy se mi více líbil u prvního dílu s názvem Nejsem sériový vrah. Byla více propracovaná a děsivá, což se u knihy s touto tématikou hodilo.

Obsah - A teď důležitější obsah.. Jedním slovem úžasný! Musím přiznat, že jsem se chvílemi i bála, jelikož Dan Wells to umí nepopsatelně zvláštním a zajímavým způsobem popsat. V knize bylo pár zbytečných částí, které bych úplně jednoduše smazala, protože tam nebyly až tak důležité..naštěstí jich nebylo moc a knihu to nějak zvlášť nekazilo.
Těším se na poslední, tedy třetí pokračování a doufám, že se k nám brzy dostane! Myslím, že kdyby v knize nebyli démoni a zůstalo to jen u sériových vrahů, tak by to bylo zajímavější, ale tohle tomu dodalo trochu toho fantasy. Osobně si myslím, že autor má čtivé psaní a děj knihy vtáhne každého.


                                                         Dávám 5 hvězdiček!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.:-)