pátek 10. července 2015

Milý deníčku, nejhorší na světě jsou..


LETNÍ PRÁZDNINY!

Já vím, jsem asi jediný člověk na světě, co nenávidí teplo, léto, červenec, srpen, ležení, opalování, sluníčko a letní prázdniny!
Proč nemůžou být zimní prázdniny dva měsíce?!:-D Vlastně i to je moc.. dva měsíce je moc, moc volna, to už pak ani nevíte, co máte dělat!:-D
Chcete jít ven - je hic. Chcete se jít koupat - prší. Chcete spát - svítí vám do xichtu sluníčko a vysmívá se vám. (Jo, sluníčko se umí vysmívat!:-D)
Nebo ještě lepší.. začnou sekat trávu v 7 ráno.:-)
Milujeme prázdniny!:-D
Jo, sekejte si trávu, ale ne každej den sakra! :-D  
Je 10.7., jednou jsem byla venku delší dobu, a jsem opálená. To jsem asi taky jedinej člověk, co nechce být opálenej, nebo nevím...:-D

Už chci vážně, vážně, vááážně do školy! Fakt se už těším..:-D

1 komentář:

Děkuji za Váš komentář.:-)