středa 4. listopadu 2015

Co se u mě děje?


Ahoj mucíčci!♥

Mí pravidelnější čtenáři si již mohli všimnout, že na blog moc nepíšu. Proč? Protože nemám nápady, nebaví mě psát, nestíhám to.. a tak vlastně všechno. Začala škola a tenhle rok je pro mě docela důležitý, jelikož jsem v 9. třídě, tak se budu muset rozhodovat pro střední školu, snažím se učit a nekašlat na to a časově to je docela náročný. Když přijdu domů, jdu hned dělat úkoly, musím uklidit, jdu do sprchy, připravím si tašku, a učím se.. Myslím, že ti, kteří jsou taky v devítce, tak ví o čem mluvím.:-D Navíc jsme teď poslední rok přišli o naši milovanou třídní a zároveň i matikářku, protože je těhu.:( Takže jsme dostali novou matikářku a upřímně.. zlatá bývalá matikářka. Kdykoliv přijde, tak mám chuť se rozbrečet, jsem děsnej cíťa, jojoo.

 
Navíc mě čeká školní výlet do Anglie, jedu do divadla do Prahy, byla jsem na výstavě škol a o všem vám určitě napíšu:-)

Na blogu plánuji vydat články o.. 

Anglii, Praze, školách, chci udělat i Vánoční edici, samozřejmě knížní recenze..

Jooo a důvod proč nejsou recenze je ten, že prostě už měsíc čtu Přechod a nemůžu se nějak dokopat k tomu, abych ji dočetla. Víc než jednu knížku NEČTU! I když bych měla, povinnou četbu..

Mimochodem.. Taky se tak moc moc moc těšíte na Vánoce?:-D Mě to teda popadlo teď o víkendu a hroozně se těším.:-D Tenhle rok jsem dostala dárky 'předem' a neplánovaně a to již zmíněnou Anglii a telefon. Já miluju DÁVAT dárky, zajímá mě vždycky ta reakce, líbí se mi vánoční atmoška, cukroví, stromeček, sníh! Miluju zimu, prostě aa.♥ Navíc jsme se teď s novou ''třídní'' dohodli, že si budeme losovat jméno spolužáka a písmenko, na které bude muset začínat ten dárek, který má být do 20 KČ. Vylosovala jsem si A a je to holce, nějaké nápady?:-D
Zjistila jsem, že ve škole budu dávat dárky až 10 lidem!!!!! Fakt miluju Vánoce.:-D
Plánuji na Vánoce i jiný desing blogu, ale nebude to nějak radikální.

Navíc bych někdy i ráda udělala GA, akorát nevím, jak se co posílá a tak nějak... no.

Budu ráda za každý Váš nápad na jakýkoliv článek, zajímá mě, co VY chcete ode mě číst i přes to, že bych asi nemohla napsat 600 stránkovou knihu, ale snažím se, vážně! Dále budu ráda za nějaký ohlas na GA, nápady na dárky od písmene A. :-)

Taky se těšíte tak moc na Vánoce?





2 komentáře:

  1. Taky nestíhám přidávat na blog =) Snad se to zlepší... Taky se nemůžu dočkat Vánoc
    www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff, aspoň nejsem jediná, která to zanedbává. :-D
      Díky za koment i odkaz na tvůj blog, ráda se podívám.:)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář.:-)