pondělí 9. listopadu 2015

Výstava škol aneb jsem mimo - 2015


Ahoj mucíčci!♥

Jak jsem už slibovala, tak jsem tu dnes s článkem o výstavě škol, kterou si prošli tento rok asi všichni deváťáci.

Od výstavy škol jsem nic nečekala, jelikož jsem už od první třídy měla jasno co chci dělat, a tudíž i na jakou školu půjdu.:-D Doteď to nechápu, protože například moji spolužáci ještě teď neví, co by chtěli dělat a kam by chtěli jít na školu.
Měla jsem tedy rozhodnuto, byla to gymnázia u nás ve městě, ale teď? Jsem úplně zmatená.

 
Když jsem vešla na výstavu škol, tak jsem jen koukala, byla to nuda. Samá průmyslovka, ty gymply, kadeřnice, truhlář a prostě učňáky. Nic pro mě. Tímhle nechci říct, že to jsou špatné školy nebo tak, jen vím, že chci být právník nebo doktor a s učňákem by to bylo nevim, nevim.:-D

Teď jsem si to prošla, žejo a najednou - wau, tam jsou ještě další školy? Aha, aha.
Šla jsem tam, jen tak se kouknout, převážně samé soukromé školy a tak.. nad soukromou školou jsem upřímně ani nepřemýšlela. 

Procházela jsem si to, našla jsem fajn gympl, trochu dál, takže ne-e. Ale pak..jsem ji viděla! Střední škola diplomacie a veřejné správy a bum! bylo to. Mluvila jsem se studenty, kteří tam studují, PŘEDSTAVILI SE MI! což se moc nestávalo a mile mě to překvapilo a škola se mi moc líbila. Školný je..vysoký. Prostě je to fakt darda, což se mi za rok do tý školy cpát moc nechce, konkrétně je to 18,000.  Další plus je to, že se tam dělá jen pohovor a žádný přijímačky, nic. Upřímně to je to, čeho se bojím nejvíc - přijímačky. Já jsem hodně ve stresu z různých testů a tak, takže tohle je pro mě hotový peklo. Teď děláme ve škole SCIO testy, a pokud budou takový přijímačky, tak budu spoko. Zatím jsme je dělali jen z ČJ.

Poslední dobou mám plnou hlavu školy a Vánoc. :-D



Máte už rozhodnuto na jakou školu půjdete? Pokud už studujete, jste s výběrem školy spokojeni, nebo litujete?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.:-)