pondělí 12. října 2015

BOOKLIST: Říjen


Čaute moji!♥
Měsíc utekl jako voda a jsem tu zase s booklistem! Za měsíc září jsem si z předchozího booklistu koupila jednu knihu, wuhuuu!:-D 




1. PŘÍLIŠ MNOHO KATEŘIN


Kniha od známého a často diskutovaného autora Johna Greena s názvem - Příliš mnoho Kateřin. 

Proč si ji chci koupit? Hmm, upřímně..kvůli tomu, že já jsem taky Kateřina, tak mě to zajímá :-D. 
(Neukamenujte mě..)
AT: Když jste zázračné dítě, otvírá se před vámi zázračná budoucnost. Nebo ne? Colin Singleton právě maturoval, dostal kopačky od své devatenácté Kateřiny a má pocit, že jeho život skončil. Ještě že je tu jeho kamarád Hassan, který prostě žádné utápění v sebelítosti nepřipouští. Než se Colin stačí vzpamatovat, ocitne se na cestě bez cíle – a ta skončí v ospalé venkovské díře, vyznačující se jen dvěma pozoruhodnostmi: hrobem rakousko-uherského arcivévody a dívkou Lindsey. Její zásluhou Colin začne pomalu chápat, že není nutné být mladistvým géniem, abyste změnili svět...

Cena: cca 261,- Kč
Hodnocení na databazeknih.cz: 72%



2. NEŽ JSEM TĚ POZNALA


O téhle knížce jsem slýchala hodně a ještě doteď slýchám. Mnohokrát jsem kolem ní prošla, nekoupila jsem si ji a pak si říkala.. Hmm, proč jsem si ji nekoupila? Autorkou je Jojo Moyesová.


AT: Louisa Clarková je obyčejná dívka žijící mimořádně obyčejným životem. Má ráda svou práci v bistru, svého dlouholetého přítele a svět, který končí s hranicemi malého rodného městečka. Svůj život by za nic nevyměnila. Když však bistro zavřou, Louise měnit musí. Svět Willa Traynora naopak žádné hranice nemá. Je to svět adrenalinu, velkých obchodů i peněz, svět možností bez omezení. Will svůj život miluje. Když ho však nehoda upoutá na kolečkové křeslo, ví, že už ho nebude moci žít jako doposud. 

Jen těžko si lze představit více nesourodou dvojici než náladového a depresivního Willa a jeho novou optimistickou a upovídanou ošetřovatelku Louise… 
Romantický příběh o dvou lidech, kteří nemají nic společného, dokud jim láska k nohám nepoloží celý svět. S ním však i otázku, jak vysokou cenu je člověk ochoten zaplatit za štěstí toho, koho miluje.


Cena: cca 315,- Kč
Hodnocení na databazeknih.cz: 93%



3. VE SLUŽBÁCH NULY 1 


Začátek mangy, který mi, jak jste si už mohli přečíst v unboxingu, chybí.. 


AT: Když jste studentkou na kouzelnické akademii, ale přitom nezvládnete pořádně dokončit jediné kouzlo, nežije se vám zrovna nejlíp. Zvlášť pokud se vám při kouzelném rituálu místo magického tvora povede přivolat kluka z podivné dimenze jménem Japonsko. To si přece zaslouží trochu soucitu, ne? Jenže na druhou stranu… když jste obyčejným středoškolákem, který je zničehonic zavlečen do fantasy světa, kde vás kapesní verze dominy nutí prát své prádlo a chová se k vám jako k čoklovi, se soucitem vůči ní to asi nebude moc horké… Společné působení na Tristainské kouzelnické akademii tak pro hlavní hrdiny rozhodně nebude procházkou růžovým sadem. Sledujte dobrodružství ze světa čar a kouzel, která dívky naučí, že bič není nejlepším nástrojem k získání klučičího srdce, a kluky pro změnu to, že dívku s bičem není radno dráždit.

Cena: 150,- Kč
Hodnocení na databazeknih.cz: 74%



4. VE SLUŽBÁCH NULY 7 


A jako poslední.. tramtaradáááá - poslední díl série! 


AT: Albion vyhlásil Tristainu válku, a i když se princezna stále vzpamatovává ze smrti svého milovaného, musí vymyslet bojový plán. Není v tom ovšem sama. Po jejím boku stojí kamarádka Luisa, neochvějná bojovnice a katastrofální čarodějka, Luisin fámulus Saito a další přátelé. Jenže nepřítel je mnohem zákeřnější a mocnější, než všichni čekali. Vydaří se konečně Luise nějaké kouzlo, když půjde o život jejím blízkým? A co Saito, nalezne vytouženou cestu domů?

Cena: 160,- Kč
Hodnocení na databazeknih.cz: 85%


A to je, moji milí, vše. Tenhle měsíc toho moc není, protože..., no, to se dozvíte jindy!:)
Pokud máte na prodej 1., nebo 7. díl té mangy, tak se mi, prosím, ozvěte, děkuju.:)

Odkazy: 


Obrázky převážně z..



A jaká jsou vaše knižní přání?

12 komentářů:

  1. Příliš mnoho Kateřin bych si taky jednou chtěla přečíst :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu od Johna Greena - Příliš mnoho Kateřin si také plánuji přečíst :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Taky dlouho přemýšlím o tom, že si přečtu příliš mnoho Kateřin a než jsem tě poznala :)
    www.kamiidk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky za pozvání do GA, zapojila jsem se.:-)
      Díky za koment.♥

      Vymazat
  5. Přílis mnoho Kateřin bych si chtěla také přečíst, ale kamarádka mi říkala, že je to hrozná blbost, že je to elý takový o ničem tak ještě uvidím.. :D
    A ta samá kamarádka říkala, že Než jsem tě poznala je naopak moc pěkná knížka :D
    Naruta nečtu, takže k tomu už nic neřeknu. :)
    Snad si některou knížku koupíš. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky slyšela, že PMK je blbost, ale pořád mě to láká. Stejně si ji nekoupím, teď určitě ne.:-D Doufám, že ano.:)
      Díky za koment.♥

      Vymazat
  6. Ja si už hrozne dlho chcem prečítať Podstatu predvídateľnosti Katherín, ale peniaze stále míňam na iné knihy. Napríklad som nechala 20 eur minulý týždeň v antikvariáte, je to so mnou hrozné. :D Ostatné knihy nepoznám, ale mrknem sa po nich. :)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, bohužel teď nemůžu kupovat nic, takže se cítím jako by mi něco chybělo, aaachhh...:( :-D
      Díky za koment.♥

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář.:-)