úterý 6. října 2015

UNBOXING: Megaknihy.cz


Čaute moji!♥

Po dlouhé době jsem si zase něco objednala a chci se s Vámi o to podělit. Nakupovala jsem na stránkách megaknihy.cz. Celkem jsem nakoupila 5 knih a z toho jedna byla pro mámu, takže jí zde neuvidíte - je to kniha Barvy lásky - Svedená.:)
Není to spolupráce.


Co e-shop?
Super akce, ale to dodání? Hrůza! Čekala jsem určitě 2 týdny, prostě hrůza. Nevím co s e-shopem bylo, ale moc mě to nepotěšilo.. (koho jo?). Už jsem to vzdávala, věřila jsem, že už mi to ani nepřijde, ale hle! Přišlo.

S cenami jsem také moc spokojená. Moje manga stála každá 45 Kč a Barvy lásky cca 220 Kč. :)

Co jsem si objednala?
Všechno to jsou mangy!!

1. Ve službách nuly 2 - Nana Močizuki

 AN: Kvůli hloupému holčičímu sporu a dalšímu z řady Luisiných kouzelnických selhání došlo k narušení zdi pokladnice akademie. Toho okamžitě využila tajemná zlodějka, známá pod přezdívkou Hlínodrť Fouquet, s pomocí svého hliněného golema pronikla dovnitř a zmocnila se hole zkázy. Aby napravily svoji chybu, rozhodnou se Luisa, Kirche a Tabitha vyrazit po stopě tajemné zlodějky.

Cena: 45,- Kč


2. Ve službách nuly 3 - Nana Močizuki

AN: Díky Saitovým schopnostem se Luise a jejím přítelkyním podařilo zlodějku Fouquet dopadnout a hůl zkázy bezpečně navrátit do pokladnice akademie. K překvapení Luisy i jejích přátel akademii vzápětí navštíví květ Tristainského království, mladinká princezna Henrietta, Luisina dávná přítelkyně z dětství. Celá škola je vzhůru nohama a drby se rychle šíří.

Cena:
45,- Kč


3. Ve službách nuly 4  - Nana Močizuki

AN:  Aby vyhověla žádosti své dávné přítelkyně, princezny Henrietty, vydává se Luisa se Saitem na přísně tajnou misi – doručit dopis princi Albionu. Na cestě je doprovází nejen spolužáci, ale také vikomt Wardes, kapitán čarodějných ochránců a Luisin snoubenec! Saito začíná žárlit a rozhodně se s tím nehodlá smířit.

Cena: 39,- Kč


4. Ve službách nuly 6 - Nana Močizuki

AN: Plánovaná romantická koupel pro Luisu nedopadla zrovna podle očekávání, takže Saito musí opět snášet žárlivé scény své paničky, které po událostech minulého dílu ještě nabraly na intenzitě. Když se od Kirche doslechne o možnosti najít poklad, díky kterému by navíc mohl získat šlechtický titul, neváhá, vyklízí bitevní pole a společně s ostatními vyráží na dobrodružnou výpravu. Ta je zavede do Siestiny rodné vísky, kde na Saita čeká šokující odhalení.

Cena: 45,- Kč


A kde je první, pátý a sedmý díl?
Tuhle sérii jsem si vlastně díky pátému dílu koupila. 5. díl jsem sehnala v LK za 9!!! Kč! Chybí mi tedy jen 1. a 7. díl a nemůžu je sehnat.:( 

Ve službách nuly 5 - Nana Močizuki 

AN: Výprava na Albion vrcholí! Na New Castle sice táhnou vojska oddaná Reconquistě a Saitovi se aktuální vývoj situace vůbec nelíbí, ale Wardes má všechno pod kontrolou a zdá se, že jeho sňatek s Luisou již nemůže nic ohrozit.

Cena: 9,- Kč



Jak to vypadá uvnitř mangy? 



Dostala jsem i záložku!!


Děkuju za přečtení^^
                             

6 komentářů:

  1. Wau, ceny vážne super, rozhodne sa oplatilo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. S Megaknihami mám podobne zlú skúsenosť a to isté som písala aj ja, ten ich prístup je absolútne hrozný a určite tam tak skoro nakupovať nebudem. A to na stránkach píšu, že dodanie do dvoch dní... no vieš, že hej. :/ Každopádne, aspoň tie ceny tam majú super keď ako obchod stoja za h*vno. :)
    Charlotte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem zkusit nějaký e-shop, a tenhle prostě už ne-e. Radši si zajdu do Levných knih.:)
      Díky za komentář.^^

      Vymazat
  3. Pěkné knížky, já mám s tímto eshopem dobré zkušenosti :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář.:-)