pátek 11. září 2015

Something ABOUT ME


Čaute moji!♥ Rozhodla jsem se napsat Vám něco o sobě, aby jste vůbec věděli, kdo nebo co píše články, na které se díváte a komentujete je.


Jmenuji se Kateřina, ale na tomto blogu se podepisuji jako Cate

Začínám první ročník na gymnáziu a je mi 15 let.

Jsem ze severočeského kraje.

To byly základní informace, teď Vám řeknu ještě něco víc..
 
Jsem ochotná, hodně náladová, občas milá, flegmatická, lehko urazitelná puberťačka, která ráda zpívá, chodí do školy, kreslí, nakupuje a čte si.

Tahle puberťačka miluje fantasy a vše s ním spojené. Je věrná milovnice Star Wars, LOTR, Hobbita a všech Marvel filmů.

Sbírá figurky, které právě představují postavy z Hobbita a Marvelu.

Miluje svíčky a čaje, které pije i během léta a vůbec jí nevadí, že jsou teplé. 

Je zaujatá seriálem Vikings a tajně zamilovaná do Ragnara - proto Lothbrok.

Dá se říct, že má ráda hry, ale nikdy u nich nevydrží, protože ji nejdou.

Miluje zimu a podzim a celkově přírodu. Věřte, že kdyby mohla, tak žije někde v lese daleko od lidí.


Ale co nesnáší?

Nesnáší neupřímné lidi, kteří nedokážou říct pravdu do očí.

Nesnáší léto a letní prázdniny.

Nechutná jí bílá čokoláda, marshmallow a horká čokoláda.

Nemusí lidi, kteří si furt na něco stěžují a všechno jim vadí.
Celkově nemusí lidi i když je společenská. (?)

Jo, a ráda upravuje fotky do černobíla.

Zajímá tě ještě něco o mně?
Napiš mi, určitě odpovím.:-)



6 komentářů:

  1. nemáš rada leto ? tak toto prvý krát vidím a ja naopak marhmallow milujem :D zaujímavé veci
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo ho NESNÁŠÍM!:-D Mám ráda sladké, ale marshmallow je na mě až moc přeslazené..:/:-D
      Díky za Tvůj komentář.:-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Zimní já ráda, letní nesnáším - je vedro, ty dva měsíce jsou moc dlouhý, takže je i nuda a prostě je od mala nesnáším.:-D
      Díky za Tvůj komentář.♥

      Vymazat
  3. Na svůj věk máš perfektní vyjadřování. Jsi šikovná a na úrovni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář.:-)