pátek 31. července 2015

READING: Summer 2015

Čaute moji!

Naštěstí (pro většinu z vás bohužel) skončilo léto a začala škola, yeey! Léto má jednu velkou výhodu a tou je, že můžete dva měsíce číst a nemusíte se na nic učit. Jen v klidu sát písmenka a slova z knížky, která ve vás nechá pocity ještě další rok. A co jsem vlastně přečetla já? Tenhle rok to je poměrně fajn, i přes vedro, při kterém se mi nechce vůbec nic dělat, jen ležet a koukat na televizi, lenoch.


1. Trilogie - Temné vize
    Jako první jsem přečetla všechny tři díly ze série Temné vize, na kterou tu mám už i recenzi. Kterou  můžete najít ZDE. Pokud ale nemáte zrovna chuť nebo čas číst recenzi, tak to shrnu jedním slovem - průměr.
Stran: 763 (dohromady)
RECENZE

2. Já, monstrum
   Další knížka, na kterou tu mám taky recenzi, takže se opět nebudu vypisovat. Myslím, že stačí napsat jen to, že tuhle sérii miluju.
Stran: 248
RECENZE

3. Delikátní Dexter
Hned co jsem ji dočetla jsem musela jít psát recenzi, takže pokud si ji chcete přečíst celou a znát můj názor, tak ji najdete ZDE. Kdybych ji měla popsat opět jedním slovem, tak - zklamání a překvapení.
Stran: 328
RECENZE

4. Virus
Jako čtvrtou jsem přečetla knihu od Kathy Reichs, na kterou je překvapivě taky recenze - už dlouho.
Stran: 280
RECENZE

5. Dítě číslo 44 
A jako poslední je úžasně úžasná kniha, kterou určitě vychválím i v recenzi, kterou už pro vás samozřejmě chystám. Abych ale nepředbíhala, tak sem o ní nic nebudu psát a vyčkejte, dokud nevyjde recenze!
Stran: 384

Za tyto dva měsíce jsem přečetla celkem 7 knih, které dohromady měly 2003 stran.
Upřímně jsem se docela i překonala, jelikož jsem docela pomalá čtenářka a sedm knih je docela dost na mé poměry, haha.



2 komentáře:

  1. jsem zvedava na recenzi na Dite c, 44, me ta knizka docela dostala, je skvele napsana, drsna a pointa skvela. Videla jsem i film a ten se moc nepovedl, cele to prehazeli a zmenili, takze jestli jsi ho nevidela, nekoukej na nej, at si to nezkazis jako ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za varování i komentář. Recenze by měla vyjít tento pátek a na film se stejně chystám, protože mě to fakt zajímá.:-D:-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář.:-)