pondělí 31. srpna 2015

Review: Delikátní Dexter - Jeff Lindsay


Dexter rozšířil svou rodinu o dcerku Lily Anne a uvidíme, jestli se holčička nepotatí. Sestra Debora, která dostane nového partnera, kterého nesnáší, se pustí do vyšetřování případu kanibalismu a to ji a Dextera dovede k milionářské rodině Acostů, kteří v sobě mají podobné démony jako Dexter a spol. a shromáždili kolem sebe tajné společenství. Na scéně se objeví také Dexterův bratr Brian a začne se sbližovat s nic netušící Ritou a dětmi. Nakonec Dexter, Debora a její partner Chutsky padnou do nastražené pasti, a právě když na nich kanibalové chtějí začít hodovat, zasáhne Brian a všechny zachrání. Chutsky odejde od Debory, protože ji nechce svou přítomností dál ohrožovat, aniž by se dozvěděl, že je s ním těhotná. A Dexter opět vyráží do měsíčné noci, pohrát si se zbývajícím členem krvavé sekty.zdroj       

                                                    


  • Autor: Jeff Lindsay
  • Název: Delikátní Dexter
  • Série:  Dexter (5.) 
  • Žánr: Thriller 
  • Počet stran: 328
  • Překlad: Zdeněk Hoffman





MŮJ NÁZOR A HODNOCENÍ:
Ze začátku hroooooozná nuda! Milovala jsem necitlivého Dextera bez emocí a zrovna teď, v tomhle díle se rozhodne být citlivej tatínek. Achjoo, Rita. Rita je tak strašně moc ufňukaná, že bych ji úplně z celého děje nejradši smazala, protože k Dexovi se vůbec, ale vůbec nehodí. Tohle byl první díl, který jsem četla, ale musím říct, že je to samozřejmě ještě lepší než seriál. Kdo mi tam upřímně hodně sedí je Dexův bratr Brian, který mě ke konci příjemně a mile překvapil, jelikož bych to zrovna od něj nečekala. Ale na druhou stranu jsem pořád čekala důvod, proč se vrátil, a co po něm chce, a jestli někomu něco udělá, atd., atd. a ono nic. Možná jsem to akorát blbě pochopila, ale fakt bych chtěla znát ten důvod, proč se za ním vrátil. Další postava, kterou miluju je Debora! Ta svým obsáhlým slovníkem 'Kurva' vedla celou knížku a po dočtení mi ji bylo tak hrozně líto, fňuk (ten chlap je blb, faktžejo). Čekala jsem, že v tomhle díle bude ten super Dex, který zabíjí lidi a mučí je a je necitlivej, ale on se naajednou musel stát Dex-tátou, prostě aaaaaa.:-D
Pokud seriál znáte a rádi čtete, tak je to pro vás.:-)


Svatá nebesa, snad to není skutečná emoce? Copak tak rychle dokážu klesnout tak hluboko? 
Jenže jsem jaksi zapomněl, že slunce skoro vždy zakrývají mraky, květiny mají trny a duha bývá zásadně mimo dosah. 
Tak jako tak je existence mého svědomí reálná asi jako existence jednorožce.


Co vy a Dexter? Znáte seriál, četli jste knihy? 
  Knize dávám 7,5/10. 

Pokud máte nějaké další díly a náhodou je chtěli prodat, tak se mi, prosím, ozvěte na email, který je nahoře. Děkuji. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.:-)