pátek 24. července 2015

UNBOXING: Pinkpanda.cz

Ahoj, dneska jsem tu s unboxingem ze stránky Pink Panda . Aby jste věděli, nedostala jsem to k recenzi, nebo tak. Je to koupené za mé vlastní peníze.

E-Shop:
Má velkou nabídku různých značek, že kterých si určitě každý něco vybere. Co mě hodně naštvalo bylo to, že nákup nemůže být pod 250,-. Dále dobírka mi přijde docela přemrštěná - 99,-. Takže si vezměte, že to musí být nad 250,- plus dobírka 99,-. Objednávka mi přišla za 5 DNÍ. Objednávala jsem to v pátek a v úterý byl balíček u mě.


Celý proces rozbalování jsem vám nafotila a zdokumentovala, takže teď budou převládat fotky.:-) Recenzi na zakoupené produkty rozhodně plánuji.

Takhle vypadal balíček se samolepkou Pink Panda.... 



 A takhle už to vypadalo uvnitř.. Vše bylo zabaleno v bublinkové fólii a dostala jsem i oranžový náramek navíc zdarma k nákupu!:-) Také jsem tam měla fakturu, kde byly vypsané všechny produkty a ceny. 



Jako první jsem vytáhla úžasnou paletku očních stínů od I ♥ MAKEUP #SELFIE, kterou jsem již zmiňovala ve wishlistu za červenec 2015 .. Dostala se ke mně a to dokonce i ve slevě!:-) Stála mě jen 189 Kč.
Odkaz


A jako poslední dvě věci, které jsem si objednala jen kvůli tomu, abych měla v košíku 250Kč+ jsou dva stíny od Makeup Revolution a to U KNOW U WANT TO, která je krásně růžovo-fialová a FINALLY..., která je hodně nenápadná a třpytivá, tudíž se dá krásně použít jako rozjasňovač! Oba stály 49 Kč.Odkaz
Odkaz




S e-shopem jsem neměla žádný problém, takže vám ho můžu jen doporučit. Co mi možná tak vadilo, tak bylo vysoké poštovné, ale i to se dá překousnout.

Nakupovali jste někdo už na PinkPanda.cz? Co jste si objednali? 

Díky za pozornost.♥


16 komentářů:

  1. Ta paletka selfie, je úžasná, asi ji taky omrknu :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně nádherná. I pigmentace je skvělá, té jsem se bála nejvíc. Jestli pořád váháš, tak počkej na recenzi, bude brzy!:-)
      Cate.

      Vymazat
  2. tá paletka vyzerá super :)

    Pozývam ťa na moju novú giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka vypadá moc dobře :) těším se na recenzi
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to všechno moc dobře!
    mojekrutovlada.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ta paletka vypadá suprově :) jsem zvědavá na recenzi :)
    kdyby jsi měla chvilku, byla bych ráda, kdyby si se podívala na můj blog a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :))
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze už se připravuje, díky za přečtení a díky za odkaz na tvůj blog, super.:-)
      Cate.♥

      Vymazat
  6. Ahoj,veľmi sa mi páčia tie lícenky :) A máš aj pekný vzhľad blogu.
    Budem veľmi rada, ak sa pripojíš ku mne na GA,pretože..(viac v článku)
    http://sueladyblog.blogspot.sk/2015/07/giveaway-pre-300-odoberatelov.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsou krásně pigmentované.:-) Děkuju a děkuju za pozvání do GA.:-)
      Cate.♥

      Vymazat
  7. Taky bych si potřebovala koupit něco hezkého.:-) Pěkný nákup.
    http://www.kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle e-shop můžu jen doporučit.:-) Díky! A díky za odkaz na Tvůj blog, ráda se kouknu.
      Cate.♥

      Vymazat
  8. prechádzam tu tvoje články a celý blog a máš hrozne pekný dizajn blogu :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář.:-)