úterý 21. července 2015

Review: Holčička, která měla ráda Toma Gordona - Stephen King


Ahoj, jsem tady s další recenzí tentokrát od mého nejoblíbenějšího autora Stephena Kinga, o kterém jste určitě už něco slyšeli.


HOLČIČKA, KTERÁ MĚLA RÁDA TOMA GORDONA


autor: Stephen King
překladatelka: Linda Bartošková
orig. název: The Girl Who Loved Tom Gordon
žánr: Horor
rok: 2000
počet stran: 192


ANOTACE: Svět měl zuby a mohl vás jimi kdykoli pokousat. Trisha McFarlandová to zjistila, když jí bylo devět let. V deset hodin dopoledne začátkem června seděla vzadu v autě své matky, na sobě měla modrý nadhazovačský dres Red Sox (s číslem 36 Gordon na zádech) a hrála si s panenkou Monou. V půl jedenácté zabloudila v lese. V jedenáct se snažila nepodléhat panice, snažila se neříkat si "Tohle je vážné, tohle je moc vážné". Snažila se nemyslet na to, že když se lidé ztratí v lese, někdy se jim může něco stát...

MŮJ NÁZOR: 
Obal - Obal mi k příběhu kde se to odehrává sedí.

Obsah - Hm...jako nic moc. Kinga mám hodně moc ráda, ale touhle knížkou mě docela zklamal. Podle mě to vůbec ani není horor, kniha je v nějakých částech zdlouhavá a naopak v některých částech to není úplně dotažené do konce. Hlavní problém jsem měla s tím, že před touhle knížkou jsem od něj četla už tři předtím, takže jsem čekala, že se u toho budu opravdu bát, což ostatní knížky splňovaly. Ale tahle? Nebála jsem se. Hlavní hrdinka mi nebyla ani moc sympatická, abych pravdu řekla a to může být ten problém.

SPOILER: !!!U Kinga čekám vždy špatný, nebo ne až tak dobrý konec..tady se to nějak nepovedlo.!!! 

                                                        Dávám 2 hvězdičky!

13 komentářů:

  1. Tuhle knihu jsem ještě nečetla :O můžu se tě zeptat, jak jsi změnila tu myš na tu šipku? :) napsala bys mi to prosím kdyžtak na fb? :) (Deniska Ungureanová)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od Kinga ještě nic nečetla, ale už docela dlouho plánuju, že si něco přečtu. :) Zrovna tohle mě upoutalo anotací, ale zase na první knihu od něj bych asi chtěla něco, u čeho bych se fakt bála :D Tak uvidíme no.. :D
    pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych Ti mohla doporučit fakt super knížky od Kinga, tak to jsou Zhubni a Běh o život. Obě jsou úplně super.:-) Děkuju.:-)
      Cate.♥

      Vymazat
  3. Já knihy Stephena Kinga taky zbožňuju. Poslední na kterou jsem narazila (Z Buicku 8) se mi ale taky moc nelíbila. Nedokázala jsem se prokousat ani za půlku, i když vím, že pak to určitě bylo "akčnější". Jinak se mi nejvíc líbila Carrie (klasika :) ) a Ostrov Duma Key, vlastně taky i Lunapark. A chystám se na tu nejzákladnější - It, ale nemůžu se dokopat, jak je tlustá. :D
    Poradíš mi u jakých ses opravdu bála? :)
    Hezky napsaná recenze. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, abych pravdu řekla, tak ani za tou půlkou to nebylo nějak výrazně akční. Carrie docela ušla, akorát film teda nic moc. Haha, s It mám stejný problém.:-D
      Ne že bych se u nich bála, ale třeba Zhubni a Běh o život. Děkuju a děkuju za odkaz na Tvůj blog r.
      Cate.

      Vymazat
    2. Ty knihy mají strašidelný i název, abych pravdu řekla. :D Díky za tip, zkusím je. :)

      Vymazat
  4. Hurá hurá hurá, konečně někdo, kdo čte King! Já ho miluji, je to jeden z mých nejoblíbenějších autorů, ale s touto knihou musím souhlasit. Byla podle mě jeho nejslabší, co jsem zatím četla, spolu s Všichni vidí mravence (nejsem si jistá, jestli je to správný název, četla jsem ji v angličtině a toto je doslovný překlad).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je to jeden z mých nej. Jsem ráda, že s tím někdo souhlasí a nejsem v tom sama.:-D:-)
      Díky za komentář!♥
      Cate.

      Vymazat
  5. Ahoj :)
    Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu. Budem rada ak sa zúčastníš. :)
    Krásny deň,

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Stephen King píše báječně, ale slyšela jsem od více lidí, že tahle kniha nebyla nic moc.


    Ráda bych Tě pozvala na svou giveaway!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář.:-)