neděle 26. července 2015

BEAUTY REVIEW: Paletka #SELFIE - I ♥ MAKEUP



Čaute moji!
Nedávno jsem tu byla s unboxingem z pinkpanda.cz a dnes tu pro vás mám připravenou recenzi na jeden produkt, který jsem si odtamtud vybrala a koupila. Opět píšu, že jsem to nedostala k recenzi, ale koupila jsem si to za své vlastní peníze.


I ♥ Makeup je sesterská značka Makeup Revolution. Její produkty jsou opravdu krásné a rozhodně bych jich chtěla vyzkoušet mnohem více. A teď k tomu co dnes recenzuji.

Mám tu pro Vás recenzi na paletku #SELFIE, ve které jsou skoro všechny stíny třpytivé, což já moc nemusím, ale i tak se mi stíny moc líbí. K paletce mi v krabičce přišel i Eye Primer, který je taktéž třpytivý.

Jestli jste si všimli, tak obal se mění z fialové na černou, což se mě hned zalíbilo.:-D Obal je pevný až moc, těžko mi jde otvírat a musím na to vynaložit mnoho síly. Uvnitř je zrcátko, u kterého by se šlo úplně v klidu i nalíčit, jelikož je opravdu velké. Uvnitř byl také pěnový aplikátor, který já využiji na rozjasňování vnitřních koutků, takže mi to tam nevadí.
Dále je uvnitř 10 stínů, které se dají použít krásně jak na denní líčení, tak i na večerní. Stíny jsou krásně máslové, ale co bych jim tedy vytkla osobně já tak je to, že práší. Nepráší když do nich hrábnu prstem, ale jakmile použiju štětec, tak je stín všude. Ale! jsou perfektně pigmentované! A názvy stínů se dokonale hodí, super paletka! Už jsem se s paletkou zkoušela líčit x krát a vždy jsem měla stejný problém - a to opadávání třpytek. Já nevím, asi je to u třpytivých stínů běžné, ale opravdu nechci po nějaké chvilce vypadat jako discokoule. Když se ale nevidíte na sluníčku, tak to nejde vidět vůbec.:-)
Zkoušela jsem to i s přiloženým primerem a na ten tolik chvály asi nebude, jelikož i po použití primeru se mi stíny slívají do vrásek, což nevypadá moc pěkně, jinak nemám co vytknout.

Já ji koupila za úžasnou cenu a to 189 Kč, jelikož jsem ji chytla ve slevě, ale jestli ji budete kupovat na pinkpanda.cz, tak ji najdete za 249 Kč, což je taky super.:-)
ODKAZ NA PALETKU




Pár fotek z denního líčení...

 PŘED                                  PO


Použitý makeup: Dermacol Imperial Make-up (1), korektor - Rimmel Match Perfection (010 IVORY

Použitý pudr: Rimmel Stay Matte (003 PEACH GLOW)
Použitý primer pod oční stíny: I ♥ Makeup Eye Primer 
Použité stíny z paletky #SELFIE: Check us in, Me me me, #chocfix, #awks, #club, #love                             
Použitá řasenka: Maybelline Lash Sensational

Líbí se Vám paletka? Vlastníte ji? Pokud ano, co na ni říkáte?


           

14 komentářů:

  1. Tuhle paletku bych si chtěla rozhodně pořídit! Skvělá recenze :) Chica loca♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oficiálně můžu jen doporučit. Děkuju.:-)
      Cate.♥

      Vymazat
  2. Paletka vypadá skvěle :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/maliny-pro-me-rty.html

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá hezky, ale já taky nemusím moc třpytivé stíny :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Pekne napísaná recenzia, ale doposiaľ som používala len linku a maskaru na oči, okrem toho iba make-up. Ešte sa s očnými tieňmi začínam len zoznamovať. Každopádne, tie farby vyzerajú na ruke veľmi pekne, ale od kúpy tejto paletky by ma odradilo to "selfie" slovo, neznášam ho. :D
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já stíny na oči taky používám málo, spíš jen řasenku, korektor a čau, ale tahle je hodně přirozená, takže se s ní dá zvládnout nenápadné denní líčení. Co se týče toho slova, tak ho taky nesnáším! Ale to nemění nic na kvalitě.:-D:-) Díky za odkaz na Tvůj blog.
      Cate.♥

      Vymazat
  5. Skvelá recenzia. Túto paletku si možno aj kúpim. Máš veľmi pekný blog, sledujem ťa ako pravidelná čitateľka. :-)

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za všechnu chválu i za dalšího pravidelného čtenáře. :-)
      Cate.♥

      Vymazat
  6. Nemám moc ráda třpytivé stíny, ale tahle paletka vypadá pěkně, dobrá pigmentace. Mně pomáhá, když stín práší, tak ho jakoby neroztírat, ale vklepávat do víčka. Nebo občas pomůže zkusit jiný štětec, zjistila jsem, že s obyč.štětcem mi dost stínů prášilo a s lepším (zoeva) ty samé stíny nepráší. Aby neopadávaly, použít primer, co se ti nebude slívat, mám jich několik a mně se nejlepší stejně zdá ten s aplikátorem od essence. Nebo někdy nanáším prášivé stíny vlhkým štětcem, i to pomáhá, aby neprášily. Paletka má opravdu nádherný obal, i když ta cena by mohla klidně být nižší :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, já zas tak kvalitní štětce zatím nemám, ale děkuju za tipy.:-) Cena mi přijde asi normální.:-) Díky za odkaz na blog.
      Cate.♥

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář.:-)