pondělí 27. července 2015

Review: Hledání Aljašky - John Green

Čaute moji, 
zase jsem tu pro Vás s jednou recenzí a tentokrát to bude na určitě známou knížku od ještě známějšího a profláknutého spisovatele Johna Greena. Jak už jste si mohli přečíst z názvu, tak se bude jednat o Hledání Aljašky aka #další #romantická a #smutná #slaďárna. Od Johna je to druhá knížka, kterou jsem přečetla. Ta první byla ještě větší #drass (další romantická a smutná slaďárna) a to Hvězdy nám nepřály, yeey. 


HLEDÁNÍ ALJAŠKY 


autor: John Green
překladatelky: Monika Kostelníková, Veronika Volhejnová
orig. název: Looking for Alaska
žánr: Román
rok: 2013
počet stran: 256

ANOTACE: Románový debut dnes už známého Johna Greena je strhujícím vyprávěním o dospívání a hledání sama sebe. Šestnáctiletý Miles, posedlý sbíráním posledních slov významných osobností a touhou hledat „velké Možná“, je spíše outsiderem mezi svými vrstevníky. Jeho život získá zcela novou podobu, když přejde na internátní školu Culver Creek. Zde se rychle spřátelí se svérázným spolubydlícím a okouzlující, naprosto nepředvídatelnou Aljaškou Youngovou. Okamžitě je vtažen do světa, kde se porušují školní pravidla, pořádají různé večírky i provokace. Miles ožívá v dennodenním kontaktu s novými kamarády a stále víc miluje fascinující Aljašku. A tak vývoj směřuje k okamžiku, kdy se všechno nečekaně navždy změní...

MŮJ NÁZOR: 
Obal - Kombinace fialové a žluté se mi moc líbí, nemám s obalem problém.

Obsah
- Tady se mi obsah líbil asi ještě mnohem víc, než u HNN, jelikož byl k uvěření. Je to vlastně příběh, který se může doopravdy stát někomu z nás. John má neuvěřitelně čtivé knížky, čtou se skoro sami, používá jednoduchá slova, jednoduchý příběh, na který se nemusíme až tak moc soustředit, abychom ho pochopili. Myslím si, že tohle by se mohlo líbit i těm, kteří na romány nejsou (haha, já). Upřímně mě mrzí, že ještě není zfilmovaná a Papírová města už ano.. ty jsem ještě nečetla, ale obsazení Cary se mi teda moc nezamlouvá, nemusím jí, ale to se mi nelíbilo a nelíbí ani obsazení v HNN.:-D Johna Greena bych asi doporučila mladším a nepříliš náročným čtenářům.





Co Vy a tahle knížka a celkový John Green? Líbí se Vám jeho knihy? 

10 komentářů:

  1. strašně bych si to chtěla přečíst, snad se k tomu dostanu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Johna mám rada a tiež jeho knihy. Kam zmizla Aljaška sa mi hrozne páčila a je to zatiaľ moja obľúbená z jeho kníh. Cara sa do Papierových miest nehodila asi nikomu ale keď som na to išla do kina tak to bolo naozaj dobré :)
    MooN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Caru nemám ráda tak nějak celkově, je mi prostě nesympatická. Navíc si chci první Papírová města přečíst a pak se kouknout na film.:-) Děkuju za odkaz na blog.
      Cate.♥

      Vymazat
  3. Já teď čtu 'Příliš mnoho Kateřin'.Knížka mě zatím moc nenadchla, ale jsem teprve asi na cca 70 straně tak uvidím dál.A pak na mě čeká Hledání Alijašky...tak uvidim jaké to bude. :)

    everythingononepaper.blogspot.com
    Můžeš mrknout na můj blog, zanechat nějaký ten komentář nebo se stát mou čtenářkou! :) Budu hrozně moc ráda! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, 'Příliš mnoho Kateřin' bych si koupila jen proto, že jsem taky Kateřina, jinak se mi námět moc nelíbí. Hledání Aljašky za sebe doporučuju a jestli se ti líbily Hvězdy, tak ještě víc.
      Děkuju za odkaz na Tvůj blog, ráda se kouknu popř. stanu čtenářkou.:-)
      Cate.♥

      Vymazat
  4. Mně se Hledání Aljašky líbilo hodně, Hvězdy se mi tedy oproti tomu moc nelíbily :) Celkově Greena moc nemusím, příjde mi, že je zbytečně moc zveličován :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Tebou. I mně se Hledání Aljašky líbilo víc.:-)
      Cate.♥

      Vymazat
  5. Říkala jsem si jaktože všichni píšou, že je John Green profláknutej, a já nevím o koho jde? Teď když u tebe čtu že je to autor Hvězdy nám nepřály, už vím proč nevím.. Nemám ráda romantické smutné slaďárny. :D Ani ten film jsem neviděla a nechci. Asi to mám stejně jako ty s hororama. :D

    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. John Green se chytil hlavně u teenagerů. Já osobně jako taky slaďárny nemusím, ale když je dobře napsaná, tak proč ne.. Na film ani nekoukej, je to hrůůůůůůůůůza!:-D
      Cate.♥

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář.:-)