středa 16. září 2015

Chocolate book TAG


Čaute moji,
jedna milá slečna z blogu Book lovers mě 'pozvala' do tagu, který nese název Chocolate book TAG.
Jdeme na ''otázky''!
Otázky jsem přeformulovala do češtiny, takže se omlouvám za nesrovnalosti.


1. Hořká čokoláda - Kniha, která má temný děj (násilí, šikanování, smrť, samota...)
Nemůžu vybrat jen jednu prostě, takže vám hned napíšu tři (a i to jsem dost zúžila, hihi). Takže určitě Loutkař od Mariny Heib, O jazýček kratší od české spisovatelky tuším Vivien Rose a jako poslední Zhubni od Stephena Kinga, která se sem úžasně hodí!

2. Bílá čokoláda  - Pozitivní nebo vtipná kniha..

Wau, tak tohle je vážně těžké, jelikož moc pozitivní a vtipné knížky nečtu. Teď si budete ťukat na čelo, ale u mě to jsou prostě knihy od Johna Greena. I přes to, že většinou končí tak, jak končí, ale stejně tam jsou vtipné části. (Chápete, ne?)

3. Mléčná čokoláda - Kniha, která má hodně pozornosti a vy si ji potřebujete přečíst..
Tak to jsou Papírová města a Stalker, o kterém jsem psala i v mém prvním BOOKLISTU.

4. Karamelová čokoláda - Kniha, která byla hrozně přeslazená...
Rozhodně Hvězdy nám nepřály, John má své pro i proti..

5. Kit-Kat čokoláda - Kniha, která pro Tebe byla milým překvapením..
Tak to je méně známá kniha s názvem Banka těl: Mladší od Lissy Price. Stále čekám na druhý díl v češtině..6.  Snickers - Kniha, ze které blázníš.. (?)
Tady si nejsem teda vůbec jistá, ale kdybych měla vybrat nějakou, tak by to byla teda knížka Half Bad od Sally Green, ze které jsem bláznila doslova, občas jsem ten děj ani nechápala.:-D

7. Horká čokoláda se šlehačkou a marshmallows - Kniha, kterou by si doporučil jako oddychové čtení..
Všechny tři díly ze série Temné vize. A pokud samotnou knihu tak rozhodně jakoukoliv od Kinga nebo již zmiňovanou O jazýček kratší.


8.  Bonboniéra - Série, která obsahuje z každé oblasti kousek a zaujme většinu čtenářů..
Tak já musím teď vybrat Boj o trůn, Hra o trůny, Nejsem sériový vrah. :-)
Já ještě děkuju jednou za 'pozvání' a dále TAGuju vás všechny! Budu ráda, pokud tento tag vyplníte a následně mi pošlete odkaz do komentářů, zajímá mě, jak to mají ostatní.:-) 





10 komentářů:

  1. taky mám ráda knižky od Johna Greena :) super tag
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám i nemám ráda. V něčem je Green fakt dobrej, ale občas..hmmm, ne.:-)
      Díky za komentář.♥

      Vymazat
  2. Väčšinu kníh som nečítala, takže ich neviem posúdiť, ale Banku tiel som čítala a so zaradením súhlasím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná. Všechny knihy, které jsem sem napsala ti můžu doporučit.:)
      Díky za komentář.♥

      Vymazat
  3. Knihy od Greena mám rada! Prečítala som síce len TFIOS a Paper Towns, ale páči sa mi jeho humor a štýl písania. :)
    Hru o tróny si chcem prečítať strašne dlho, zatiaľ som mala v ruke iba prvý diel. Nuž, tie financie sú biedne. :D
    Super tag, páčil sa mi už u Nat a stále premýšľam, či sa do toho pustiť, alebo nie. :D
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase Paper Towns nečetla, jen Hledání Aljašky - což se mi líbilo víc než TFIOS.:-) Určitě se do něj taky pusť, ráda si ho přečtu:-D:-)
      Díky za komentář.♥

      Vymazat
  4. Úžasný tag, myslím že si ho vypůjčím (samozřejmě se zdrojem :D ) :3

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Četla jsem Hvězdy, Hledání Aljašky a Papírová města a Johna Greena jsem si opravdu oblíbila, je to typ spisovatele, který vás na jedné straně rozesměje a hned v zápětí se vám po knize kutálejí slzičky. :D Povedený tag (hned jsem dostala chuť na čokoládu... :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to s tebou souhlasím! :) Tak snad si chuť zahnala..:-D:)
      Díky za komentář.♥

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář.:-)