pondělí 13. července 2015

Milý deníčku, mám chuť...

...koukat se na horory

→ Vidíte ten jeho vražedný pohled? →

Jediný problém je, že jsem strašpytel a nějak kolem mě ty horory procházejí a já se ani neodvážím kouknout se na nějakou recenzi, nebo něco podobného.:-D Znáte to?:-D

Vím, že kdybych se koukla na horor a sebevíc věděla, že to je jen vymyšlený příběh a že nic takového neexistuje a nikdy existovat nebude (pokud se šílený vědec nerozhodne, že sestrojí démony, krysy, co zabíjí, holuby, co zabíjí a všechno, co zabijí.. :-D), tak se prostě bojím. A věřte mi, že mě to hooodně moc štve.:-D I když mi pak každý říká.. ''Ty jsi debil, vždyť to neexistuje..'', tak mám v hlavě prostě něco, co říká..Jo! Existuje to! Vždycky to existovalo, copak jsi si toho nevšimla?:-D

Například..Strašně mě zajímají sérioví vrazi, ráda si o vrazích povídám a jsem do nich trošilililičku ujetá. :-D
ALE! Nedokážu se podívat na film o nich! :-D Co třeba Jack Rozparovač? Ten byl jeden z mých prvních nej, ale kdykoliv začal dávat film o něm v TV, tak jsem rychlostí blesku přepínala na tancující holčičky se superschopnostma..(neříkejte, že jste to nikdy neudělali..LŽETE!:-D)

Když jsem byla malá, tak jsem na horory mohla koukat dennodenně, ale..co teď? Kam to zmizelo? Stejně mám podezření, že za to může jeden známý horor.:-D
A tak..znáte to. Představte si, že jste sami doma, jste strašpytel, ale prostě dostanete nehoráznou chuť se kouknout na jeden pitomej horor.. Bojíte se, ale koukáte dál..konec..chcete spát, když v tom najednou slyšíte i to, co jste jindy neslyšeli. Co si řeknete? DÉMON, DUCH, KRYSA, HOLUB, PANENKA, gumička, pastelka..okay..

Dejte mi vědět, jestli jsem jenom já takovej magor, nebo je nás víc, vytvoříme komunitu! :-D Vidíte ten jeho vražedný pohled? 

2 komentáře:

  1. :D Já na horory koukám strašně ráda a je jen málo těch, po kterých se opravdu bojím. Teda v kině se bojím u každého, doma je to něco jiného... :D Ale taky si myslím, že ty věci z hororů existují.. jen se uklidňuji tím, že ne tady... :D
    Naopak jsem teď ale zjistila, že nemůžu číst právě o těch sériových vrazích. Na dovolené jsem přečetla pár příběhů v časopise a pak jsem měla strašně ošklivé myšlenky.. jako třeba když šla mamka vynést odpadky a já si už představovala že ji tam někdo vraždí. Takže radši duchařské horory než tohle. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, já jsem přesný opak tebe! Horory miluju a zároveň nesnáším, protože to stejně určitě existuje!:-D Sérioví vrazi mě naopak fascinují a ráda o nich čtu a zjišťuju jejich příběhy a kolik zabili lidí apod.. :-D:-)
      Cate.♥

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář.:-)